Friday, 8 June 2018

გაკვეთილის გეგმა და მისი კომპონენტები


მასწავლებლის  სახელი,  გვარი,  პირადი  ნომერი: ნანა დონდოლაძე.  
საგანი: ქართული
სწავლების  საფეხური / კლასი: საბაზო საფეხური VII-კლასი
მოწავლეთა  რაოდენობა: 22
გაკვეთილის  თემა: რ.ინანიშვილის ,,ტყის შვილები“
გაკვეთილის  მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ნაწარმოების გაგება გააზრებას.
                                        მოსწავლეები შეძლებენ მხატვრული ხერხების ამოცნობას
                                        მოსწავლეები შეძლებენ პერსონაჟის ხასიათის ამოცნობას

N
აქტივობის  აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის  ორგანიზების  ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო  (წთ)
1
მისალმება.ჟურნალის
 წარმოება.
   წინარე ცოდნის გააქტიურება.აუდიო ჩანაწერის მოსმენა ჩიტების ჭიკჭიკზე.
აუდიო ჩანაწერის მოსმენა
მთელი კლასი
კომპიუტერი
2 წთ.
2
ასოციაციური რუკა. შუაში იწერება სიტყვა ტყე
ასოციაციური რუკის შევსება
მთელი კლასი
დაფა, ცარცი
2წთ
3
მოსწავლეებს გავაცნობ გაკვეთილის თემას , მიზანს,შეფასების კრიტერიუმებს

მთელი კლასი
შეფასების სქემა

4
სახემძღვანელო გვ.155. მოსწავლეებს ვთხოვ პირველი სტრიქონის წაკითხვის სემდეგ გამოთქვან ვარაუდი ტექსტის შუინაარსის შესახებ.
პირველი სტრიქონების წაკითხვა
ინდივიდუალური
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
2წთ
5
მოსწავლეებს დავურიგებ ბარათებს, რომელზეც ამოწერილია უცხო სიტყვები და ვთხოვ მიუწერონ განმარტება
სიტყვებზე დაკვირვება
ინდივიდუალური
ბარათები, კალამი
4წთ
6
II-ფაზა
ტექსტის წაკითხვა მონაკვეთებად და მოვლენათა ჯაჭვის შევსება
კითხვა კომენტარებით. მოვლენების ჯაჭვის შევსება
ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო, მარკერი, მოვლენების ჯაჭვი
15წთ
7
ტექსტის დასრულების შემდეგ ,მოსწავლეები მიუბრუნდებიან ვარაუდებს და იმსჯელებენ
ვარაუდებზე მსჯელობა
მთელი კლასი
დაფა
2წთ
8
მოსწავლეები მუშაობენ წყვილებში და ამოიწერენ მხატვრულ ხერხებს
მხ. ხერხების ამოცნობა
წყვილებში
კალამი, ბარათები
3წთ
9
III-ფაზა
მოსწავლეები,ამოიწერენ გამონათქვამებს და გამონათქვამებზე დაკვირვებით ამოიცნობენ საბა ჩხიკვის ხასიათს
პერსონაჟის ხასიათის ამოცნობა
ინდივიდუალური
დაფა, ცარცი
10 წთ
10
ამოიცნოს პერსონაჟების ხასიათი, მათი გამონათქვამების მიხედვით.
შეფასება. გასასვლელი ბილეთები
საშინაო დავალება

შეფასება


გასასვლელი ბილეთები
მთელი კლასი


ინდივიდუალური


ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო, კალამი, რვეული




ბილეთები, კალამი





5 წთ

                                                                  შეფასების სქემა ტექსტის გაგება-გააზრებაში



         კრიტერიუმი


            10-9


            8-7

            6-5


      4-1
ტექსტის  გაგება
კარგად გაიგო ტექსტი,პასუხობს კითხვებზე და მოჰყავს არგუმენტები ტექსტიდან
გაიგო ტექსტი, უმეტესად პასუხობს კითხვებს და მოჰყავს არგუმენტები ტექსტიდან
ნაწილობრივ გაიგო ტექსტი, უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა და ვერ მოჰყავს არგუმენტები
ვერ გაიგო ტექსტი და ვერ პასუხობს კითხვებს
ტექსტის გააზრება


იაზრებს სიღრმისეულად
იაზრებს ზედაპირულად
უჭირს გააზრება
ვერ იაზრებს


1 comment:

  1. გაკვეთილის გეგმა და მისი კომპონენტები

    ReplyDelete

გაკვეთილის გეგმა და მისი კომპონენტები

მასწავლებლის   სახელი,   გვარი,   პირადი   ნომერი: ნანა დონდოლაძე.    საგანი: ქართული სწავლების   საფეხური / კლასი: საბაზო საფეხური V...