მასწავლებლის სახელი,
გვარი, პირადი ნომერი: ნანა დონდოლაძე.
საგანი: ქართული
სწავლების საფეხური / კლასი: საბაზო საფეხური VII-კლასი
მოწავლეთა რაოდენობა: 22
გაკვეთილის თემა: რ.ინანიშვილის ,,ტყის შვილები“
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ნაწარმოების გაგება
გააზრებას.
მოსწავლეები
შეძლებენ მხატვრული ხერხების ამოცნობას
მოსწავლეები
შეძლებენ პერსონაჟის ხასიათის ამოცნობას
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
მისალმება.ჟურნალის
წარმოება.
წინარე ცოდნის გააქტიურება.აუდიო
ჩანაწერის მოსმენა ჩიტების ჭიკჭიკზე.
|
აუდიო ჩანაწერის მოსმენა
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი
|
2 წთ.
|
2
|
ასოციაციური რუკა. შუაში იწერება სიტყვა ტყე
|
ასოციაციური რუკის შევსება
|
მთელი კლასი
|
დაფა, ცარცი
|
2წთ
|
3
|
მოსწავლეებს გავაცნობ გაკვეთილის თემას , მიზანს,შეფასების კრიტერიუმებს
|
მთელი კლასი
|
შეფასების სქემა
|
||
4
|
სახემძღვანელო გვ.155. მოსწავლეებს ვთხოვ პირველი სტრიქონის წაკითხვის
სემდეგ გამოთქვან ვარაუდი ტექსტის შუინაარსის შესახებ.
|
პირველი სტრიქონების წაკითხვა
|
ინდივიდუალური
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო
|
2წთ
|
5
|
მოსწავლეებს დავურიგებ ბარათებს, რომელზეც ამოწერილია უცხო სიტყვები
და ვთხოვ მიუწერონ განმარტება
|
სიტყვებზე დაკვირვება
|
ინდივიდუალური
|
ბარათები, კალამი
|
4წთ
|
6
|
II-ფაზა
ტექსტის წაკითხვა მონაკვეთებად და მოვლენათა ჯაჭვის შევსება
|
კითხვა კომენტარებით. მოვლენების ჯაჭვის შევსება
|
ინდივიდუალური
|
სახელმძღვანელო, მარკერი, მოვლენების ჯაჭვი
|
15წთ
|
7
|
ტექსტის დასრულების შემდეგ ,მოსწავლეები მიუბრუნდებიან ვარაუდებს და
იმსჯელებენ
|
ვარაუდებზე მსჯელობა
|
მთელი კლასი
|
დაფა
|
2წთ
|
8
|
მოსწავლეები მუშაობენ წყვილებში და ამოიწერენ მხატვრულ ხერხებს
|
მხ. ხერხების ამოცნობა
|
წყვილებში
|
კალამი, ბარათები
|
3წთ
|
9
|
III-ფაზა
მოსწავლეები,ამოიწერენ გამონათქვამებს და გამონათქვამებზე დაკვირვებით
ამოიცნობენ საბა ჩხიკვის ხასიათს
|
პერსონაჟის ხასიათის ამოცნობა
|
ინდივიდუალური
|
დაფა, ცარცი
|
10 წთ
|
10
|
ამოიცნოს პერსონაჟების ხასიათი, მათი გამონათქვამების მიხედვით.
შეფასება. გასასვლელი ბილეთები
|
საშინაო დავალება
შეფასება
გასასვლელი ბილეთები
|
მთელი კლასი
ინდივიდუალური
ინდივიდუალური
|
სახელმძღვანელო, კალამი, რვეული
ბილეთები, კალამი
|
5 წთ
|
შეფასების სქემა ტექსტის გაგება-გააზრებაში
კრიტერიუმი
|
10-9
|
8-7
|
6-5
|
4-1
|
ტექსტის გაგება
|
კარგად გაიგო ტექსტი,პასუხობს კითხვებზე და მოჰყავს
არგუმენტები ტექსტიდან
|
გაიგო ტექსტი, უმეტესად პასუხობს კითხვებს და მოჰყავს
არგუმენტები ტექსტიდან
|
ნაწილობრივ გაიგო ტექსტი, უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა და ვერ მოჰყავს
არგუმენტები
|
ვერ გაიგო ტექსტი და ვერ პასუხობს კითხვებს
|
ტექსტის გააზრება
|
იაზრებს სიღრმისეულად
|
იაზრებს ზედაპირულად
|
უჭირს გააზრება
|
ვერ იაზრებს
|
გაკვეთილის გეგმა და მისი კომპონენტები
ReplyDelete